Тел./факс: +38-044-278-8538
www.narda.org.ua, info@narda.org.ua
© Асоціація агенцій регіонального розвитку України. Усі права застережено.
12.11.2004 Маркетинг села – диво чи потреба? |
Маркетинг села – диво чи потреба?На Хмельниччині громадська організація Асоціація "Відродження Грицева" реалізує Програми Розвитку Сільської Громади, що забезпечують впровадження ідей Сталого Розвитку громади.З 1998 року командою Асоціації здійснювався аналіз ресурсів своєї громади через опитування, статистичні дані, дослідження. Після цього розроблялися практичні кроки –"міні-проекти", коли надається можливість кожному охочому проявити власну ініціативу і виконати роботу корисну для селища. На основі отриманих матеріалів було започатковано стратегічне планування розвитку Грицева. Акцентували розвиток селища в трьох секторах – економічний, гуманітарний та екологічний, що є за визначенням міжнародної спільноти сталим розвитком. За шість років, командою Асоціації було створено Кредитну спілку "Грицева калитка" та Кластер сільського туризму "Оберіг", з’явилися такі проекти, як, музей села, інформаційно-консультаційний центр "Млин", духовний центр, хор "Грицівчанка", екологічний центр "В гармонії з природою", Школа Сталого Розвитку "Стара Волинь" та інші. У рамках проекту, що реалізується сьогодні Асоціацією “Відродження Грицева”, за допомогою програми UCAN/ISC на кошти, надані Агенцією з Міжнародного Розвитку США, розпочинається масштабне опитування населення Грицева. За результатам буде оцінено сьогоднішній стан, проведено аналіз стратегічних напрямків, буде зроблено корегування стратегічних цілей. Будуть визначені напрямки роботи. Джерело: Олег Арзамасцев, координатор Фонду "Стара Волинь |