Тел./факс: +38-044-278-8538
www.narda.org.ua, info@narda.org.ua
© Асоціація агенцій регіонального розвитку України. Усі права застережено.


25.10.2004   П`ятий щорічний конкурс соціальної реклами
Adell Saatchi & Saatchi розпочинає V щорічний конкурс соціальної реклами "Нові імена в рекламі", темою якого є - "Самотність".

Засновник та організатор конкурсу – Компанія Ідей Adell Saatchi & Saatchi. До складу журі входять провідні спеціалісти у сфері реклами та мас-медіа не тільки України, але і країн СНД.

Мета конкурсу - створити ефективну соціальну рекламу, яка стимулювала б увагу суспільства до причин та наслідків самотності.

Чому брати участь?
Беручи участь у конкурсі, молодь презентує свої роботи не тільки рекламістам України, але й представникам країн СНД. Активно діючи, Ти можеш перевірити свою креативну "жилу", мимохіть піднятися на вищий щабель у своєму розвитку та кар’єрі, допомогти та сповнити надією тих, хто думає, що життя сурове та безнадійне.

Участь можлива у чотирьох категоріях – "Принт", "ТВ-ролик", "Радіо-ролик", "PR-стаття".

Чекають на роботи молодих людей віком до 28 років включно, яким є про що заявити у цьому світі.

Про умови участі та вимоги до конкурсантів дивіться на сайті
Конкурсу

Термiн подачi робiт - до 1 грудня 2004 року.

Термiн проведення конкурсу: 16 вересня 2004 - лютий 2005 року

Джерело :
Конкурс "Нові імена в рекламі"