Тел./факс: +38-044-278-8538
www.narda.org.ua, info@narda.org.ua
© Асоціація агенцій регіонального розвитку України. Усі права застережено.



ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ

Вінницька обласна громадська організація „Подільський центр соціальних технологій” була створена 23 грудня 2003 року з метою розвитку системи запровадження механізмів ефективного розвитку Подільського регіону.

Організація створена працівниками Подільського ресурсного центру для громадських організацій Вінницької області. Ресурсний центр працював з 1998 року як окрема програма НУО Подільського центру прав людини.

Колектив Центру має багаторічний досвід роботи в громадському секторі, у розвитку місцевого самоврядування, практику розробки та виконанні грантових програм та проектів.

На сьогодні організація інституційно досить молода, проте має значний потенціал і має на меті заявити про себе в регіоні, як            організація, що знає відповіді на більшість запитань у практиці  розбудови місцевого самоврядування, розвитку соціальних технологій, мережі НУО.   


СТАТУС

Вінницька обласна громадська організація „Подільський центр соціальних технологій”  є недержавною, некомерційною, неприбутковою організацією, яку створено працівниками недержавних організацій, місцевого самоврядування, що поставили для себе завдання створити професійну громадську організацію, команду готову створювати зміни та успішно їх реалізовувати.


МЕТА

Мета - сприяння становленню громадянського суспільства завдяки дослідженню, розробку та впровадження ефективних  соціальних технологій розвитку територіальних громад, громадських організацій та суспільства  у цілому.


ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

Загальні:

-         розробка і впровадження ефективних систем соціального управління регіону;

-         розробка і впровадження програм  подолання соціальних напруженостей в межах регіону  чи  територіальної громади.

-         формування  стратегій  ефективної комунікації в межах громади, PR-кампаній та заходів;

-         розробка маркетингової стратегії та інвестиційної привабливості території.

 
СТРУКТУРА АГЕНТСТВ

Задіяних працівників в організації - 4. В Центрі працюють два тренера-консультанта, соціолог, консультант з коп’ютерного, офісного та програмного забезпечення, менеджер по роботі з  волонтерами.


РЕСУРСИ АГЕНТСТВА

Джерелами фінансування діяльності організації є кошти грантів донорських організацій,  внески засновників,  благодійна допомога.

Агентство має офісне приміщення загальною площею 30 кв. м. Чотири робочих місця обладнана ком’ютерами. В наявності офісне обладнання: принтери, копіювальна техніка, телефон та телефон/факс, сканер. Маємо підключення до мережі Інтернет. Агентство має два телефоних номери.

Два працівника організації є випускниками програми “Громадські зв’язки” Проекту “Гармонія” пройшли стажування в 2002 році в США за програмою обмінів громадських організацій.

В Центрі працюють два тренера-консультанта, соціолог, консультант з коп’ютерного, офісного та програмного забезпечення, менеджер по роботі з  волонтерами.

Подільський центр соціальних технологій є членом Асоціації Агенцій Регінального Розвитку України.


ПАРТНЕРИ

1.   Інститут Реформ, м.Київ

Інститут Реформ є діловим партнером Центру з яким виконано ряд проектів щодо підвищення ефективності управління на субнаціогальному рівні влади. ІР надає багато корисної інформації про дослідження макроекономічних проблем.

2.   Головне  управління економіки Вінницької обласної держадміністрації, м. Вінниця

 Участь у розробці ряду нормативних актів та участь в організації спільних заходів

 3.   Подільський центр прав людини, м. Вінниця

Співпрацюємо в напрямку створення програм правозахисного напрямку та розбудови  мережі  НУО у Вінницькій області

4.   Барський осередок сільського зеленого туризму „Подолянка”

Підготовка Концепції розвитку регіональної мережі сільського зеленого туризму у Вінницькій області  підготовка грантової заявки до польськоукраїнського проекту .

5.   Фонд локальної демократії. Свентокшиське відділення. (м.Кельце Польща)

Підготовка проекту в напрямку розбудови мережі центрів локальної активності та маркетингу територій