АСОЦІАЦІЯ АГЕНЦІЙ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
NATIONAL ASSOCIATION OF REGIONAL DEVELOPMENT AGENCIES
 
Розширений пошук
 
   Головний ЗаголовокУкраїнськаАнглійськаДомашня СторінкаКарта СайтуПошукКонтактна інформація
 Головне Меню
 Новини
 інформація для АРР -- Ключ до фінансування від ТЦ Каунтерпарт
02.03.2005   інформація для АРР -- Ключ до фінансування від ТЦ Каунтерпарт

КЛЮЧ ДО ФІНАНСУВАННЯ ВІД ТЦК

№ 31, березень 2005 р.

ЗМІСТ

Гарячі новини:

  • Гранти партнерства з адвокаті від Проекту “Мережа громадянської дії в Україні (UCAN)”
  • Конкурс "Співпраця громадськості в регіоні Україна-Молдова-Румунія" від Міжнародного фонду Відродження

Новини для Вас:

  • Стипендії ім. Фулбрайта для навчання в університетах Сполучених Штатів Америки

Вони працюють для Вас:

  • Стипендіальна програма ім. Lane'a Kirklanda

Як це працює:

  • Презентації

Де шукати ідеї:

  • Всеукраїнський конкурс серед молоді на найкращий плакат

Новини від ТЦК:

  • Нове видання – посібник “Планування та підготовка інформаційно-просвітницьких кампаній”
  • Звіт за результатами дослідження “Стан та динаміка розвитку неурядових організацій України 2002 – 2004 роки” буде опублікований в другій половині березня
  • Побачив світ четвертий випуск часопису “Наша громада” в рамках Програми “Дератизація України: програма малих проектів”

Шановні колеги,

Творчий центр Каунтерпарт з радістю представляє електронний бюлетень “Ключ до фінансування від ТЦК” за березень 2005 року. На сторінках цього номеру на Вас чекає інформація від Проекту “Мережі громадянської дії в Україні (UCAN)”, Міжнародного фонду “Відродження”, Програми ім.Фулбрайта, Стипендіальної програми ім.Lane'a Kirklanda,Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй та багато іншої цікавої інформації.

Бажаєте зробити успішну презентацію? Тоді зазирніть у розділ “Як це працює” де на Вас чекає цікава інформація, яка, сподіваємось, допоможе Вам у наступних презентаціях.

Постійна рубрика “Новини від ТЦК” кожен випуск знайомить Вас з цікавими новинами  з життя та діяльності Творчого центру Каунтерпарт.

Про все більш детально читайте в номері бюлетеня!

!!!Увага!!! Шановні читачі, редакція “КДФ від ТЦК” просить звернути увагу на те, що електронна адреса отримувача бюлетеню автоматично видаляється зі списку розсилки, якщо три рази поспіль з цієї електронної адреси повертається відправлений бюлетень. Тому, якщо у Вас змінилась адреса і Ви бажаєте отримувати “Ключ до фінансування від ТЦК” надалі - надішліть листа із зазначенням нової та старої електронної адреси.

З найкращими побажаннями,

Редакційна колегія електронного бюлетеня “Ключ до фінансування від ТЦК”.

Особлива подяка висловлюється: Ользі Капелюшній, Олені Любчик.
Редактори: Надія Ващенко, Анна Логвіненко.

Гарячі новини

ГРАНТИ ПАРТНЕРСТВА З АДВОКАСІ

Проект “Мережа громадянської дії в Україні (UCAN)”, який виконується Інститутом сталих спільнот (ISC) і фінансується Агентством Сполучених Штатів Америки з Міжнародного розвитку (АМР США чи USAID), оголошує всеукраїнський конкурс грантів для організацій громадянського суспільства, які мають значний досвід роботи в сфері розвитку громадянського суспільства в Україні.

Мета конкурсу: сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні шляхом підтримки діяльності організацій громадянського суспільства (ОГС), які мають досвід роботи  з представлення інтересів та захисту прав та підвищення активності громадян в усіх сферах суспільного життя.

Тематичні пріоритети:

  • Законодавча та судова реформа
  • Підтримка вразливих груп населення
  • Реформа політичної системи
  • Інновації в освіті
  • Молодь
  • Економічні права
  • Захист навколишнього середовища
  • Реформа соціальної системи
  • Розвиток місцевих громад
  • Інше.

UCAN заохочує організації надсилати нові ідеї щодо покращення майбутнього українців на будь-якому рівні: місцевому, регіональному чи національному. Пропозиції цієї категорії повинні зосереджуватися на адвокасі та відповідати вимогам участі у конкурсі UCAN.

Розмір фінансової підтримки:  20 000 - 25 000 доларів США, але передбачається надання кількох грантів до 35 000 доларів США. Строк дії проектів не повинен перевищувати 12 місяців з моменту підписання договору.

До участі у конкурсі запрошуються організації, які відповідають наступним вимогам:

  • Реєстрація (зареєстрована як юридична особа в Україні до 31 грудня 2002 року)
  • Підтвердження досвіду діяльності з представлення інтересів і захисту прав (адвокасі)
  • Рекомендаційні листи
  • Підтвердження партнерських стосунків (співробітництво з іншими ОГС, державними органами влади чи місцевого самоврядування, бізнесом)
  • Мінімум 10% власних коштів (фінансовий чи не фінансовий внесок)
  • Банківські реквізити (можливість відкриття окремого банківського рахунку протягом місяця).

Останній термін подання аплікаційних форм: 11 березня 2005 р.

Увага! Форму заявки можна отримати на веб-сайті UCAN: www.ucan-isc.org.ua.

Контактна інформація:
Поштова адреса: вул.Володимирська 47, офіс 9, м.Київ, 01034, Україна
Телефон: (044) 494-45-97
Факс: (044) 279-48-34
Електронна адреса: ucan@ucan-isc.org.ua
Веб-сайт: www.ucan-isc.org.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

КОНКУРС "СПІВПРАЦЯ ГРОМАДСЬКОСТІ В РЕГІОНІ УКРАЇНА-МОЛДОВА-РУМУНІЯ"

Міжнародний фонд “Відродження” (МФВ) у межах програми “Схід-Схід: партнерство без кордонів” оголошує конкурс проектів на підтримку тристоронніх громадських ініціатив, спрямованих на розширення співпраці громадськості в регіоні Україна-Молдова-Румунія.

Мета конкурсу: поєднати ідеї і зусилля представників громадськості України, Молдови й Румунії для сприяння сталому розвитку регіону в контексті європейської політики сусідства.      

Донори: Міжнародний фонд "Відродження".

До участі у конкурсі запрошуються: організації, діяльність яких відповідає місії МФВ й котрі ініціюють:

  • неурядові організації (НУО);
  • освітні та наукові заклади;
  • органи місцевого самоврядування й державного управління прикордонних областей;
  • інші зацікавлені у співпраці інституції та аналітичні центри.

У межах конкурсу буде підтримано проекти, що передбачають міжнародний обмін досвідом у вирішенні важливих суспільних проблем даного регіону, сприяють соціальним новаціям і активізації громадськості.

Проекти мають плануватися разом із зарубіжними партнерами (по одній організації з кожної країни) як довготривала тристороння ініціатива і виконуватися як на території України, так і в країнах партнерів у форматах семінару, тренінгу, конференції тощо.

Тематичні пріоритети (перелік не обмежено):

  • Участь громадськості у формуванні стратегій і планів для вирішення важливих проблем регіону Україна-Молдова-Румунія в контексті  європейської інтеграції
  • Громадський моніторинг процесів у регіоні, зокрема:
    • виконання міжнародних угод і планів дій;
    • проблеми безпеки (боротьба з тероризмом, подолання конфліктів тощо);
    • проблеми трудової міграції (зокрема, боротьба з торгівлею людьми);
    • моніторинг дотримання прав людини (мігрантів, біженців, меншин тощо);
    • моніторинг відкритості кордонів (візовий режим, корупція на кордонах тощо);
  • Вирішення проблем відкритого і рівного доступу до інформації, підвищення ролі ЗМІ у формуванні образу добрих сусідів та подоланні упереджень і стереотипів
  • Розвиток полікультурної освіти та орієнтування на європейські соціально-культурні стандарти і світові демократичні цінності (толерантність, права людини, культурна різноманітність тощо)
  • Сприяння міжсекторному партнерству в соціально-економічному розвитку прикордонних територій (розвиток місцевих громад, спільна участь у формуванні регіональних стратегій, створення умов для працевлаштування на місцях тощо)
  • Пошук ефективних шляхів вирішення міжетнічних проблем та проблем ромських громад;
  • Вплив громадськості на вирішення екологічних проблем регіону.

Фінансування НЕ надається на:

  • світові конгреси і конференції;
  • вузькоспеціалізовані або наукові конференції;
  • зустрічі представників мережі організацій;
  • індивідуальні дослідницькі проекти;
  • мистецькі заходи;
  • окремі переклади і видавничу діяльність;
  • інституційну підтримку і розвиток інфраструктур;
  • комерційну, фінансову або прибуткову діяльність.

Розмір фінансової підтримки: загальний бюджет конкурсу відкритий.

Останній термін подання аплікаційних форм: 31 березня 2005 року (до початку реалізації проекту має залишатися мінімум 10 тижнів).

Контактна інформація:
Контактна особа: Тетяна Кухаренко
Поштова адреса: вул. Артема, 46, Київ, 04053, Україна
Телефон: (044) 461-95-00 
Факс: (044) 216-01-66
Електронна пошта: kukharenko@irf.kiev.ua
Інтернет: www.irf.kiev.ua/ua/programs/cs/ee

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Новини для Вас

СТИПЕНДІЇ ІМ.ФУЛБРАЙТА ДЛЯ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ АМЕРИКИ

За умовами конкурсу випускники українських вищих навчальних закладів можуть отримати стипендію для навчання на магістерському рівні від одного до двох років або для стажування в американському університеті упродовж одного року, починаючи з 1 вересня 2006 року.

Вимоги до кандидатів:

  • українське громадянство;
  • вища освіта: диплом спеціаліста, ступінь магістра або бакалавра на час призначення стипендії (у конкурсі можуть брати участь студенти випускних 4-5-х курсів);
  • вільне володіння англійською мовою;
  • необхідність повернення в Україну на 2 роки після завершення терміну ґранту (відповідно до вимог візи J-1, яку отримують учасники програми).

Галузі спеціалізації:

Пріоритетними галузями є гуманітарні та соціальні науки:

  • американські студії (література, мистецтво історія);
  • антропологія;
  • археологія;
  • архітектура;
  • бібліотечна справа;
  • ґендерні студії;
  • екологія /охорона довкілля;
  • економіка (теоретичні напрямки);
  • журналістика / засоби масової комунікації;
  • історія, критика або менеджмент у галузі культури та театру;
  • історія;
  • лінгвістика;
  • література;
  • мистецтвознавство;
  • міжнародні відносини;
  • охорона пам'яток історії;
  • політичні науки;
  • правознавство;
  • психологія;
  • релігійні студії;
  • соціальна робота;
  • соціологія;
  • театральне мистецтво;
  • управління в галузі освіти;
  • філософія;
  • фольклор.

Як взяти участь у конкурсі Graduate Student Program 2006-2007:

Претенденти повинні подати до офісу Програми ім. Фулбрайта повний комплект документів, до якого входять:

  • анкета (у 3-х примірниках)
  • три рекомендаційні листи
  • копія диплому про освіту та додаток до диплому з переліком прослуханих курсів та отриманих оцінок (або копія залікової книжки для студентів випускних 4-5-х курсів).

Останній термін подання документів: 16 травня 2005 року.

Контактна інформація:
Поштова адреса: вул. Грушевського, 4, кiмн. 305, м.Київ, 01001, Україна
Телефон: (044) 229-18-50, 229-23-24
Факс: (044) 230-20-60
Електронна адреса: student@fulbright.com.ua
Веб-сайт: www.fulbright.org.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Вони працюють для Вас

СТИПЕНДІАЛЬНА ПРОГРАМА ІМ. LANE'A KIRKLANDA

Польсько-Американський фонд "Свободи" та Польсько-Американська комісія Фулбрайта оголошують прийом документів на участь у стипендіальній програмі ім. Lane'a Kirklanda.

До участі у програмі запрошуються: громадяни України, Білорусії, Росії (Калінінградська область), Литви, Словаччини, Вірменії, Грузії, Молдови.

Мета програми: передати польський досвід у сфері системної трансформації іншим країнам Центральної і Східної Європи в рамках двосеместрової освітньої програми (для осіб з вищою освітою) в польських вищих навчальних закладах та 2-4 тижневих професійних стажувань в державних чи приватних інституціях.

Сфери діяльності:

  • економіка та управління;
  • державна адміністрація (урядова та самоврядна);
  • адміністрація бізнесу;
  • право;
  • суспільні науки;
  • політичні науки.

Останній термін подання документів: 15 березня 2005.

Кандидатами можуть бути: академічні викладачі/вчителі; експерти, політики, працівники органів державної влади і місцевого самоврядування; підприємці, менеджери; лідери громадських організацій; журналісти.

Пріоритети: вік до 35 років (у виняткових ситуаціях до 40 років);  кандидати, що активно працюють у своїй професійній і суспільній сфері і мають суттєві досягнення.

Фінансові умови:

Стипендія: 9 місяців по 1750 польських злотих (приблизно 430 Євро). Крім цього, покриваються плата за навчання, проживання у Польщі, страхування, поїздка до Польщі і повернення додому, купівля навчальних матеріалів. Кожен стипендіат одержує ноутбук та друкарку, які можуть перейти у їхню власність за умови повного дотримання умов стипендії.

Додаткову інформацію та аплікаційні форми можна одержати з Інтернет-сторінок www.ProgramKirklanda.engo.pl, www.fulbright.edu.pl або звернувшись до Центру освітньої політики.

Контактна інформація:
Адмініструє програму Польсько-Американська комісія Фулбрайта:
Поштова адреса: Polsko-Amerykanska Komisja Fulbrighta ul. Nowy Swiat 4
00-497 Warszawa - Polska
Електронна адреса: u.moczydlowska@fulbright.edu.pl, fulbright@fulbright.edu.pl.

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Як це працює

ПРЕЗЕНТАЦІЇ
З ЧОГО ПОЧИНАТИ

Потрібно знати людей, яких ви збираєтеся переконувати. Чим вони займаються і чим у першу чергу цікавляться?

Яку інформацію ви хочете донести до аудиторії? Яка у вас мета? Якщо, приміром, Ви – компанія- учасник того "параду красунь",  на якому за право посісти перші два місця змагаються ще дев’ять компаній, то метою буде переконати організаторів, що Ви - краща претендентка на ці місця, аніж восьмеро інших — або й дев'ятеро! Якщо ваша компанія стане однією з-поміж тих двох щасливиць, то потенційні клієнти знатимуть: зі своїм завданням ви впораєтеся добре. Тоді вашою метою стане переконати їх, що з вами працювати краще, аніж з другою "красунею" — вашим конкурентом.

Підготуйте презентацію і будьте готові провести її без наочних посібників. Уявіть собі,   що на час презентації вимкнуть електроенергію. Клієнти прийшли сюди, аби побачити та послухати вас — а не дивитися відеовиставу.

І лише тоді поміркуйте,  чи унаочнять вашу інформацію ілюстративні засоби. Вони повинні допомогти вам, а не замінити вас.

Підготуйте вашу презентацію так, аби повідомлюване було зрозумілим для членів вашої родини — тоді будете впевнені, що розберуться й "розумники" в аудиторії.

ІЛЮСТРАТИВНІ АУДІО- ТА ВІДЕОЗАСОБИ

Комп'ютерна графіка: це сучасна технологія для створення ілюстративних засобів - для презентацій типу "мульті-медіа" (їх не можна назвати справжніми презентаціями).

Демонструвати такі матеріали можна за допомогою комп'ютера чи проектування на великий екран.

Проекційне обладнання для рукописного введення інформації можна застосувати під час малих навчальних семінарів (25 учасників чи менше) - особливо коли лектор хоче унаочнювати сказане малюнками та ілюстраціями.

35-мм слайди. Створюються на комп'ютері і стають у нагоді під час невеликих презентацій - особливо якщо ви проводите їх у різних місцях з поганим обладнанням. Хай ці слайди будуть простими, з мінімумом тексту.

Добирайте колір. Слова добре писати яскраво-жовтим на темно-синьому фоні. Уникайте червоних та зелених кольорів.

Перед тим, як вручити ваші слайди операторові, переконайтеся, що вони лежать у потрібній послідовності. Підпишіть номери на слайдах — тоді оператор зможе показати їх у правильній послідовності навіть тоді, коли ви випадково впустите коробочку зі слайдами на підлогу, і вони розсиплються.

Фліп-чарти. Лектори, які не вміють розбірливо писати, люблять малювати багато незрозумілих таблиць. Про ці малюнки забувають одразу ж як перегорнуто використану сторінку.

Фліп-чарти можуть застосовуватись для комітетів із шести-восьми осіб або зібрань, де пошук рішень ведеться за принципом "мозкової атаки".

Чого не потрібно робити:

Ніколи не оперуйте ілюстративними засобами або ще чимось самі. Відати апаратурою, діаграмами, слайдами, проекційним обладнанням для рукописного введення інформації та рештою техніки повинен хтось інший.

Дивіться на вашу аудиторію і НІКОЛИ — на екран позаду вас. Якщо ви не підготувалися належним чином і для виступу вам потрібні наочні посібники роздрукуйте їх і майте перед собою.

Коли вам необхідно показати щось на екрані, нехай це зробить для вас оператор обладнання - і з’явіться там заздалегідь, аби дати йому вказівки. Якщо презентацію вестиме група людей, залучіть до її складу когось, хто виконував би обов'язки техніка.

Ніколи ваші пояснення не повинні йти услід за ілюстраціями. Все повинно бути навпаки! Ви говорите, а ілюстрації унаочнюють сказане вами.

Ніколи не кажіть:

"Як ви бачите на цьому слайді ..."

"На цьому слайді зображено..."

"Це не найкращий слайд..."

"Вибачте, цей слайд трохи складний, але я впевнений, що тут видно -АБВ призводить до ГДЕ, перетинає ЄЖЗ та взаємозв'язане з ЬЮЯ!"

РОБОТА ГРУПАМИ

Ваша команда, що проводитиме презентацію, повинна виконувати три взаємопов'язані функції:  говорити, підтримувати, демонструвати.

Прислухайтеся до того, що говорять товариші по команді.

Підтримуйте членів вашої команди,  використовуючи слово і демонструючи своє ставлення. Намагайтеся зрозуміти роль вашого товариша.

Не хапайтеся весь час за ілюстративний матеріал, але й не думайте, що аудиторія зможе зрозуміти його без вашої допомоги.

Репетируйте як команда, особливо початок, кінцівку та переходи до наступного етапу.

Уникайте: "А тепер я передаю слово..." Це надто формально та неприродно. Тренуйтеся так, аби члени вашої команди могли підключатись до розмови без оголошення про те, що вони це роблять.

ОФОРМЛЕННЯ ЗАЛУ

Зазвичай, презентація перед великою аудиторією проходить легко. Тут головне - залишити місце для оператора апаратури.

Виступ перед правлінням із чотирьох-п'яти осіб буде справою складнішою.

Посадіть свою команду разом, обличчям до слухачів.

Якщо хочете користуватися ілюстративними засобами, встановіть екран навпроти слухачів, за спинами членів вашої команди, трохи збоку. Оператор повинен бачити екран. Решта учасників вашої команди — ні.

Ведіть презентацію так, наче у вас немає ілюстративного матеріалу!

За матеріалами книги: “Вони не почули – значить, Ви не сказали! Шлях до кращого спілкування”, Гарві Томас та Рой Ліллей.

Де шукати ідеї

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС СЕРЕД МОЛОДІ НА НАЙКРАЩИЙ ПЛАКАТ

Організатори: проект Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй «Створення безпечного середовища для молоді України».

Партнери: національна комісія України у справах ЮНЕСКО, Міжнародний фонд «Відродження», Інформаційно-консультативний центр «Міжнародна освіта», Асоціація керівників шкіл м. Києва та Асоціація керівників шкіл України.

Тематика плакатів: молодь і закон, молодь і права людини, лідерство – запорука успіху, молодь і європейський вимір, молодь і економіка, самоврядування та участь у прийнятті рішень, молодь і держава, молодь і екологія, молодь і здоров’я, цінність спілкування,  молодь і сім‘я, молодь та рівний доступ до якісної освіти, молодіжна культура, молодь та інформація, молодь і соціальна безпека, моє дозвілля, толерантна поведінка, молодь проти насильства.

До участі запрошуються: молоді люди віком від 14 до 25 років

Термін подання робіт: до 15 березня 2005 р.

Контактна інформація:

Для надсилання конкурсних робіт:
Поштова адреса: м. Київ, 01014, вул. Бастіонна 9,
Інститут вищої освіти АПН України, кімн. 817.

Для додаткової інформації
Контактна особи: Тетяни Дарадан, Оксани Овчарук
Телефон: (044) 206-04-85, 270-55-08, 228-70-14
Електронна пошта: tetiana.daradan@undp.org.ua; oo@undp.org.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Новини від ТЦК

НОВЕ ВИДАННЯ – ПОСІБНИК “ПЛАНУВАННЯ ТА ПІДГОТОВКА ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКИХ КАМПАНІЙ”

Творчий центр Каунтерпарт представляє до Вашої Уваги своє нове видання – посібник “Планування та підготовка інформаційно-просвітницьких кампаній”, створений за матеріалами проекту Творчого центру Каунтерпарт "Просвіта та активізація виборців:
забезпечення рівних умов для кандидатів під час виборів Президента України у 2004 році”. 

Метою цього посібника є надання практичних порад для широкого кола громадськості, але передусім – активістів громадських організацій – щодо підготовки й планування кампаній активізації та просвіти виборців на рівні громад.

Посібник враховує світовий досвід активізації виборців під час виборчих кампаній. Але передусім він спирається на багаторічний практичний досвід Творчого центру Каунтерпарт з організації консультацій, тренінгів, просвіти, навчання, оцінки та технологій активізації населення задля ефективної реалізації проектів.

Основу посібника складає аналіз досвіду, накопиченого в процесі здійснення Центром проекту „Просвіта та активізація виборців: Забезпечення рівних умов для всіх кандидатів під час виборів Президента України у 2004р.” у червні 2004р. – лютому 2005 р. Тому в посібнику приділено також увагу конкретним методикам роботи з виборцями у громадах, розглядається досвід здійснення просвітницьких кампаній у громадах Бахчисарая (АРК Крим), Ужгорода, Перечина (Закарпатська обл.), Люботина (Харківська обл.), Херсона.

Здійсненню проекту передувала значна підготовча робота. Так, було проведене аналіз низки досліджень електоральної активності в Україні, зокрема:

  • Аналіз соціологічних досліджень щодо електоральних намірів виборців (квітень 2004 р.)
  • Аналіз динаміки електоральної активності (1998–2002 р.р.)
  • Аналіз сучасної соціально-політичної ситуації в контексті виборів 2004р. (мотиви, переваги, орієнтації)
  • Аналіз мотивацій електоральної активності специфічних соціальних груп (молодь, жінки).

Був врахований досвід інших проектів мобілізації та просвіти виборців:

  • проект „Студентська республіка”, який реалізовувався Фондом „Соціальний захист” у період травень-червень 1999 року;
  • проект „Дзеркало виборів”, який здійснювався громадським об’єднанням „Прозора влада” разом з Чорноморською ТРК у серпні-вересні 2002 року у м. Сімферополі.

З посібником можна буде ознайомитись у бібліотеці ТЦК.

Бібліотека Творчого центру Каунтерпарт працює з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00 та знаходиться в офісі Творчого центру Каунтерпарт.

Контактна інформація:
Контактна особа: Володимир Купрій, Галина Гупан
Телефон: (044) 574-64-11, 574-64-13

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕННЯ “СТАН ТА ДИНАМІКА РОЗВИТКУ НЕУРЯДОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ 2002 – 2004 РОКИ” БУДЕ ОПУБЛІКОВАНИЙ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ БЕРЕЗНЯ
(Проект “Зміцнення організацій громадянського суспільства в Україні”)

Творчий центр Каунтерпарт у другій половині березня опублікує звіт за результатами всеукраїнського опитування НУО, яке було проведене у вересні – жовтні 2004 року. Цьогорічне видання включатиме як дані дослідження за 2004 рік, так і дані за 2002 та 2003 роки з порівняннями та аналізом тенденцій розвитку третього сектору в Україні. Особливістю видання є також те, що звіт включає матеріали круглих столів з обговорення результатів дослідження та корисні теоретичні замітки.

Звіт складається чотирьох частин: засади проведення дослідження, результати дослідження відповідно до моделі життєздатного розвитку, результати дослідження організаційної спроможності НУО та спроможності представляти та захищати права та інтереси, висновки. В додатках можна буде ознайомитися з наступною цікавою інформацією: аналіз залежності рівня організаційного розвитку від джерел фінансування, аналіз якості веб-сайтів НУО та аналіз проблем та потреб українських НУО.

Публікація та поширення звіту плануються на двадцяті числа березня. Примірник звіту можна буде отримати в офісі Творчого центру Каунтерпарт або переглянути електронну версію звіту на веб-сайті ТЦК в розділі “дослідження та оцінка/ дослідження” (http://www.ccc.kiev.ua/Researchu/Resu.html).

Контактна інформація:
Контактна особа: Оксана Кікоть – менеджер проекту “Зміцнення організацій громадянського суспільства в Україні”
Телефон/Факс: (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса: kikot@ccc.kiev.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

ПОБАЧИВ СВІТ ЧЕТВЕРТИЙ ВИПУСК ЧАСОПИСУ “НАША ГРОМАДА”

"Наша громада" – часопис, що видається у рамках партнерської Програми “Демократизація України: програма малих проектів" за фінансової підтримки Міністерства у справах міжнародного розвитку Великої Британії.

Часопис має на меті:

  • надати можливість громадам обговорити спільні проблеми, поділитися досвідом та успіхом;
  • запропонувати корисну інформацію, що може стати в нагоді у роботі громад.

На сторінках часопису організатори Програми діляться уроками та рекомендаціями, винесеними в ході роботи Програми, механізмами роботи в громадах, міжнародним та місцевим досвідом тощо.

Часопис видається українською мовою і розповсюджується безкоштовно. З питаннями підписки звертатися за контактною адресою.

Контактна інформація:
Контактна особа: Кучинський Віталій
Поштова адреса: пр-т М.Бажана 30, кв.8, м.Київ, 02140, Україна
Телефон/Факс: (044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса: office@ccc.kiev.ua
Веб-сайт Програми: www.dobrobut.org.ua

За більш детальною інформацією, будь ласка, звертайтесь за контактною адресою.

Використання викладених матеріалів в інших друкованих або електронних засобах інформації можливо лише з обов’язковим посиланням на джерело інформації:
Електронний бюлетень “Ключ до фінансування від ТЦК” (Творчий центр Каунтерпарт).

При підготовці цього випуску "Ключа до фінансування від ТЦК" було використано інформацію з наступних джерел:
www.irf.kiev.ua
www.ucan-isc.org.ua
www.fulbright.org.ua
www.dobrobut.org.ua
За матеріалами книги: “Вони не почули – значить, Ви не сказали! Шлях до кращого спілкування”, Гарві Томас та Рой Ліллей.

ВИ ВЖЕ ЗНАЙШЛИ ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ?

До нього веде вчасна інформація та постійна робота.

Ви першими отримаєте інформацію про ресурси та можливості через "Ключ до фінансування від ТЦК".

Якщо Ви бажаєте отримувати публікацію щомісячно надішліть запит, де необхідно вказати:

  • назву організації (якщо можливо);
  • контактну особу;
  • електронну адресу, на яку Ви бажаєте отримувати "Ключ до фінансування від ТЦК".

Якщо Ви бажаєте відмовитись від отримання видання, будь ласка, надішліть лист-повідомлення.

Якщо Ви бажаєте змінити електронну адресу, на яку Вам надходить "Ключ до фінансування від ТЦК" - надішліть лист-повідомлення, де необхідно вказати:

  • назву організації;
  • нову електронну адресу (на яку Ви бажаєте отримувати бюлетень);
  • стару електронну адресу (на яку Ви раніше отримували бюлетень).

Якщо Ви бажаєте розмістити новини в "Ключі до фінансування від ТЦК", надішліть лист-повідомлення з інформацією, яку Ви бажаєте розмістити.

Контактна інформація:
Контактна особа: Логвіненко Анна
Телефон/Факс: (+38 044) 574-64-11, 574-64-13
Електронна адреса: logvinenko@ccc.kiev.ua

www.narda.org.ua
 Реєстрація

 Підписка
 
 Стратегічні програми ААРРУ

 Запровадження сучасної державної регіональної політики в Україні
 Розвиток всеукраїнської мережі експертів та фахівців з регіонального розвитку
 Pозроблення і впровадження нової моделі агенції регіонального розвитку
 Залучення іноземних інвестицій в регіони
 Розвиток малого та середнього бізнесу в Україні
 Розвиток сільських територій

 Регіональний розвиток у ЄС

ААРРУ активно відслідковує важливі новини і події у регіональному розвитку Європейського Союзу

Новини регіонального розвитку в Європейському Союзі

Глосарій основних термінів Європейського Союзу

ГЛОСАРІЙ українською і англійською мовами

 Географія відвідувачів сайту
Locations of visitors to this page