АСОЦІАЦІЯ АГЕНЦІЙ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
NATIONAL ASSOCIATION OF REGIONAL DEVELOPMENT AGENCIES
 
Розширений пошук
 
   Головний ЗаголовокУкраїнськаАнглійськаДомашня СторінкаКарта СайтуПошукКонтактна інформація
 Головне Меню
 Новини
 Конференція регіональних партнерів Фонду ім. Стефана Батори в рамках проекту „Підвищення контролю за діяльністю і прозорістю органів влади шляхом проведення моніторингу якості надання державних послуг населенню”
29.01.2007   Конференція регіональних партнерів Фонду ім. Стефана Батори в рамках проекту „Підвищення контролю за діяльністю і прозорістю органів влади шляхом проведення моніторингу якості надання державних послуг населенню”

26 січня 2007 року в Івано-Франківську в рамках проекту „Підвищення контролю за діяльністю і прозорістю органів влади шляхом проведення моніторингу якості надання державних послуг населенню”, що реалізується Асоціацією економічного розвитку Івано-Франківщини за сприяння Фонду ім. Стефанія Батори, відбулася конференція за участю регіональних партнерів Фонду в Україні. У рамках програми „Громадські ініціативи Східної Європи” Асоціація, як і інші учасники з областей України, здобула перемогу на конкурсі та стала у 2006 році його регіональним партнером.  У конференції взяли участь представники громадських організацій з Миколаєва, Харкова, Кременчука, Вінниці, Ужгорода.

Участь в підготовці та проведенні конференції взяли представники Івано-Франківської обласної державної адміністрації, Надвірнян­ської та Долинської міських рад, громадськість Івано-Франківщини.

Метою конференції у рамках проекту є ознайомлення з досвідом Асоціації економічного розвитку Івано-Франківщини щодо здійснення моніторингу якості надання державних послуг населенню на основі проведених соціологічних досліджень у містах Долина та Надвірна Івано-Франківської області; формування нових підходів до розв’язання місцевих проблем шляхом залучення громадськості; налагодження партнерських стосунків між недержавними організаціями та інституціями України для вирішення проблем розбудови громадянського суспільства в Україні.

В рамках проекту Асоціацією в 2006 року у містах Надвірна та Долина, які були відібрані на конкурсних засадах, проведено чотири соціологічні дослідження щодо якості надання державних послуг населенню (по два у кожному), підготовлено чотири Аналітичні звіти за результатами досліджень у містах та порівняльні аналізи результатів першого і другого дослідження в кожному із міст.

Тематика досліджень стосувалася визначення рівня ефективності діяльності владних інституцій міста, оцінка якості надання державних послуг населенню пілотних міст, визначення найболючіших проблемних питань у цій сфері та напрацювання пропозицій щодо покращення надання державних послуг.

У соціологічних опитуваннях взяло участь 1630 осіб дорослого населення.

Під час дослідження вивчалась громадська думка щодо діяльності близько 12 організацій місцевого підпорядкування та 20 організацій обласного підпорядкування в кожному із міст.

Як свідчать результати дослідження найпроблемнішими питаннями обох міст є надання послуг житлово-комунального господарства. Повторне дослідження протягом 2006 року, а саме у листопаді, показало, що ці проблеми ще більш загострились, що пов’язано як із підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, так і з критичним станом справ, який склався у цій галузі. Оцінка якості цих послуг за п’ятибальною системою не досягає навіть двох балів. На низькому рівні надання послуг ЖЕКами, водоканалом та теплоенерго. Серед організацій обласного (державного) підпорядкування найбільше проблем в продовж останнього року спричиняють ДАІ, міліція, суд, Пенсійний фонд.

За оцінкою респондентів, ці організації надають послуги низької якості та окрім цього відношення працівників цих організацій при зверненні населення є незадовільним.

Відслідковується низька активність громадян щодо намагань покращити ситуацію в наданні державних послуг. Більшість респондентів, незважаючи на існуючі проблеми в наданні послуг державними установами, не звертаються із пропозиціями, скаргами чи про допомогу до міськвиконкомів та міських рад.

Термін очікування до початку розгляду проблем складає в середньому до однієї години. Мешканцям приходиться звертатись по декілька разів в один і той же заклад для вирішення проблеми. Так, в середньому їм приходилось наносити 3-5 візитів, а третина респондентів зазначила від 5 до 10 і більше візитів. Вирішуючи свої проблеми в державних організаціях, більшість мешканців звертається до 2-3 працівників, а то і більше.

Кожному третьому респонденту приходилось доплачувати працівникам державної організації, щоб вони зайнялись вирішенням їхньої проблеми.

За оцінкою респондентів, основними проблемами в наданні послуг є байдужість посадових осіб, свідома корумпована поведінка та зловживання владою, а також неефективна організація роботи та низький рівень заробітної плати службовців. Досить незначна кількість респондентів вважає, що проблемою є висока зайнятість на робочому місці.

Найбільш важливими заходами для покращення якості надання державних послуг мешканці вважають реформування житлово-комунального господарства, підвищення відповідальності та вимогливості до працівників за виконання своїх обов’язків і покращення дисципліни, удосконалення кадрової політики та здійснення підбору професійних працівників органів влади та місцевого самоврядування, а також вважають за необхідне вживати заходи з подолання корупції і хабарництва в органах місцевої влади та на державних і комунальних підприємствах.

За результатами соціологічних досліджень Асоціацією напрацьовані та направлені органам місцевого самоврядування міст Долина та Надвірна Рекомендації щодо покращення надання послуг житлово-комунального господарства як найбільш проблемної галузі.

 

Довідка

Асоціація економічного розвитку Івано-Франківщини (www.aedif.if.ua)

Обласна громадська організація метою якої є сприяння економічному і соціальному розвитку Івано-Франківської області та її територіальних громад.

Асоціація є регіональним партнером Міжнародного Фонду „Відродження” та Фонду ім. Стефана Батори в Івано-Франківській області.

Асоціація створена в 1997 році та підтримує тісні зв'язки й постійно співпрацює з більш ніж 30 активними НДО м. Івано-Франківська, 8 районів області, інших регіонів України, Канади, Польщі, Німеччини та Словаччини, Івано-Франківською обласною радою, Івано-Франківською облдержадміністрацією, Радою з туризму Карпатського регіону, вищими навчальними закладами м. Івано-Франківська, проектами міжнародної технічної допомоги, а також університетом Ватерлу (Канада) та Університетом м. Клівленд (США). Працівники Асоціації пройшли навчання та стажування за кордоном, зокрема в Канаді, США, Польщі, Литві та Словаччині.

Асоціація є активним членом кількох регіональних, загальнонаціональних та міжнародних мереж громадських організацій, зокрема Асоціації агентство регіонального розвитку України та CEE Citizen Network.

За період діяльності Асоціацією реалізовано 46 проектів в галузі економічного і соціального розвитку регіону та її громад.

www.narda.org.ua
 Реєстрація

 Підписка
 
 Стратегічні програми ААРРУ

 Запровадження сучасної державної регіональної політики в Україні
 Розвиток всеукраїнської мережі експертів та фахівців з регіонального розвитку
 Pозроблення і впровадження нової моделі агенції регіонального розвитку
 Залучення іноземних інвестицій в регіони
 Розвиток малого та середнього бізнесу в Україні
 Розвиток сільських територій

 Регіональний розвиток у ЄС

ААРРУ активно відслідковує важливі новини і події у регіональному розвитку Європейського Союзу

Новини регіонального розвитку в Європейському Союзі

Глосарій основних термінів Європейського Союзу

ГЛОСАРІЙ українською і англійською мовами

 Географія відвідувачів сайту
Locations of visitors to this page